when love takes over.

HEJ HEJ!

Jätte ledsen för att jag inte har bloggat men jagharintehunnit för efter jag har kommit hem från praoen så har jag träning och efter det så är jag jätte trött och orkar inte att blogga.
Men igår så började jag klockan halv 4 och slutade vid 7. Skulle egentligen sluta senare men maten som magnus gjorde var jätte äcklig och jagvar hungrig så papppa fick hämta mig så jag kunde köpa något att äta. Klockan halv 9 hade jag combat, sista gången tyvärr. Har varit jätte roligt och jag har lärt mig jätte många bra knep och blivit starkare.

Idag¨så börjar jag klockan halv 4 igen och slutar vid 7 kanske. När jag kommer hem så ska jag sticka hem till caroline sen och ha lite tjejkväll med henne och sen på lördag så ska jag dit igen med mamma och pappa + familjen åström så det skaväll bli skoj.
Nu så ska jag ner och käka frukust för jag är skithungrig. KRAM///M








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0