Home sweet home.

Hej Hej!
Orkade inte skriva igår men jag kom hem från ett underbart och jätte roligt träningsläger med laget. Där har vi tränat+tränat+tränat+ätit +match. Där va också en jätte rolig gymnasal med massa skummkuddar och trampoliner som vi hade skoj med, dock skadade sig Melinda tyvärr där. Krya på dig vännen! Men sen på söndagen efter vi hade tränat och ätit så stack vi hem i en timme sen så skulle vi spela match igen mot borstahusen 9-1 till oss. Vi spelade faktiskt riktigt bra då tyckte jag.
Sen på kvällen så kom familjen Mattson förbi en stund. Idag så har jag haft en ta-det-lugnt-dag. Riktigt skönt! Har faktiskt bakat kanellbullar som var riktigt goda, sen har jag skrivit inbjudnings kort till min konfa.
Imorgon är det skola, vilket jag inte längtar till för jag vill gärna sova länge lite till.. Men ni får ha det så bra så länge/ m



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0