It's true that we don't know what we've got until we lose. But it's also true that we don't know what we lose until we've been missing until it arrives .

Hej!
Idag började jag min dagar kl kvart över 9 med NO. Sen handledning sen profil så det har varit en lugnt dag precis som alla andra torsdagar. Sen efter skolan så stack jag, Emma och Filippa till stan för jag skulle ta ett till hål i örat. Det gjorde faktiskt inte så ont. Sen så stack vi till mc och feta oss. Efter det så tog vi bussen hem sen cyklarna till Filippa och var där en stund. Sen kl halv 8 hade jag träning. I morgon börjar jag kl kvart i 10 så det blir en lång sovmorgon!
/ m



Kommentarer
Josefines.se

Superfin blogg!!

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-16 @ 16:11:22
URL: http://josefines.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0