she will be loved.

hej hej!

Igår så började min dag med att klockan halv 10 kolla på när min syster spelade fotboll. Blev 2-2. Sen vid 4 sy spelade caroline så då hängde jag med och kollade där med och det blev 1-1 tror jag. Sen kom vi hem vid 6 och då skulle vi hem till familjen Linde och ha lite melodifestivalenmys. det var då min familj+Linde och Åström. Så det var jätte skoj och var där ett bra tag.
Idag så var jag tvungen att gå upp klockan 8 för att kl kvart i 9 så kom emm aoch hämta mig för vi skulle åka till kyrkan för vi hade en gudstjäns som vi vaqr tvungna att gå på för jag ska ju konfirmera mig. Idag så fick vi också våra såna klänningar där. haha, riktigt fula. Nu så ska jagbara tadet lugnt igen för jag har inte mått så bra på sistonde.
KRAM//M






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0