mirror on the wall, here we are again.

hej hej.

Sen efter jag hade kommit hem från konfan så gick jag direkt in i duschen och se gick jag och ebba ner till caroline för att sola. Det var  riktigt skönt. Nu kollar jag på bigbrother, riktigt roligt faktiskt. Men snart så måste jag gå och lägga mig för att orka med skolan imorgon.

Sen ville jag bara säga att jag fyller 15 om 4 dagar. Längtar riktigt mycket, speciellt att jag kan cykla utan cykelhjälm lagligt och inte bli rädd när man ser en polis. ♥ Sen också att den 2 juli så ska jag åka till Kroatien och Italien. Jätte kul också ska vi åka med familjen Mattson som vi har åkt med Mallorca med innan. Men det ska iallafall bli jätte roligt och kan lägga upp bilder på stället sen.
Ni får ha det så bra så länge/ Μ♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0