Keep calm and be forever young.

hejhej!
Ber så mycket om ursäckt för att jag inte har bloggat men jag har börjat tröttnat och tyckt det är skit tråkigt. Men bara för att alla vill att jag ska blogga så får jag väll ge det en chans.
Igår så var jag på gröningen med alla klasser förutom hannas och majlis grupp. Där gjorde vi intre så mycket mer än att spela brännboll och leta skräp från A-Ö. Efter det så stack ja,wilma,ellen,emma,frida och lovisa till espressohouse och sen vidare till mc. När jag väll kom hem såtog jag det lugnt och sen hade jag träning. Efter träningen var det ju Milan-Barcelona på tv så det fick man inte missa så jag och pappa stack hem till familjen asterman brink och kollade matchen.
idagså har jag varit i skolan och detn är ju torsdag opch då har vi bara en jobbig dag sen så har vi bara handledning och profil. Men på NO så kom det någon från brandstationen och prata om bränder som har varit och sånt.
Nu ska jag göra massa med läxor som ska in i morgon. heja mig ////m


Kommentarer
FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-03-30 @ 21:55:45
URL: http://flizanlizan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0