happy birtday to me.

hej hej!
idag fyller jag 15. Dagen började med att mamma och pappa och ebba kom in och sjöng för mig och gav mig en massa presenter. Sen började jag klockan kvart över 9 med No som var en ganska chill lektion. Sen hade jag handledning och då gjorde jag inte heller så mycket sen hade jag lunch men maten är jätte äcklig så jag,frida , ellen, wilma, emma och filippa stack och käka pizza! GOTT.
Sen hade jag fotbollsprofil och sen nu så siiter jag hemma och väntar på att mamma och evelina ska komma hit så vi kan käka tårta som jag har gjort.

KRAM///M

ETT PAR GRÅA CONVERSE.
EN BLÅ HUNKYDORY KOFTA.
ETT SKARP FRÅN TAMTAM.
EN LÅNGARMAD HUNKYDORY TRÖJA.
EN ROSA LÅNGARMAD HUNKYDORY TUNIKA.
ETT GRÅTT  HUNKYDORY LINNE.
ETT GRÅTT HUNKYDORY LINNE.
ETT HELT VANLIGT VITT LINNE FRÅN MANGO.
BODYLOTION OCH MARABOU♥
ETT HELT VANLIGT LINNE FRÅN MANGO.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0