ett mirakel som kallas kärleken, ett mirakel.

hej hej,
Ber så jätte mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat men vi har haft riktigt mycket i skolan. Ett arbete som ska vara inne idag plus hemkunskps provet. Så jag har haft fullt upp med att få allt sånt i skallen.
Men min dag idag har sett ut så att efter skolan så stack jag hem till emmsi och gjorde nada. Skönt.
Sen vid  7 så stack jag hem för att jag skulle äta. Sen hemma var det bara jag och mamma så det sluta med att vi satt och och glodde på tv.

Imorgon ska jag spela vår försat DM-match. Är faktiskt rätt nervös för att har inte spelat ute på jätte länge så enligt mig så suger jag för tillfälligt. Men jag få hoppas på det bästa och nu ska jag nanna.

KRAM/M 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0