jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks.

hej hej!
idagså har jag varit och bowlat med pappa och ebba. Jätte roligt och kom 2:a.
Sen efter bowlingen skulle jag och ebba sticka hem fast tog en liten tur inom mc.
Sen så kände vi attd et var ett tagsen vi var med felicia och sofia så vi stack till dom och jag har varit där tills nu. Haha sveriges skönaste brudar. Roligaste var nog när deras hund hade mördaten mus/råtta. Hela huvudet var av, riktigt äckligt. Nu ska jag till min efterlängtade ellen och kanske emma ocg filippa också kommer sen. Vi kör lite mys bara vi för vi ska inte till sirocco för jag mår inte så bra har haft ont i huvudet 4 dagar i rad denna veckan!
Men men nu ska jag till ellen!


KRAM// M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0