IF YOU DON'T MEAN WHAT YOU SAY THEN SHUT THE FUCK UP.

HEJ HEJ.
Idagså har jag haft en riktigt otursdag. Dagen började med att jag försov mig till 9.00 när jag började 5 över. Sen är jag så kopiöst trög och tar på mig converse och dem har ett jätte hål så jag fick ju snö in i skon hela tiden. Sen fick jag en snöbolle i huvudet och en massa annat....
Men annars så började min dag med svenska --> so--> rast --> engelska test -->spanska. vi har ju ett
HEJ HEJ.
Idag så har jag haft en riktigt otursdag. Dagen började med att jag försov mig till 9.00 när jag började 5 över. Sen är jag så kopiöst trög och tar på mig converse och dem har ett jätte hål så jag fick ju snö in i skon hela tiden. Sen fick jag en snöbolle i huvudet och en massa annat....
Men annars så började min dag med svenska --> so--> rast --> engelska test -->spanska. Vi har ju ett tema som jag har snackat om innan så det har ändå varit rätt chill i skolan.
Imorgon har jag spanska prov så jag sitter och pluggar på det nu.
KRAM /// M



Vill ha sommar nu eller åka utomland till ett riktigt varmt land.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0