Hey i heard you were a wild one.

hej hej!
igår hann jag inte blogga för jag skulle göra so:n sen så tog mamma också min data för hon säger att jag är beroende va den vilket inte jag tycker...:(
Men igår så var jag då i skolan och fröst hade redovisningi No:n och det gick ändå rätt så bra, sen hade jag handledning och peter min handledare är intei skolan så jag fick ha handledning med map och det var riktigt tråkigt för vi körde hänga gubbe hela lektionen... sen så hade vi fotbollsprofil vilket är lika roligt varenda gång. Sen mot kvällen så hade vi combat som hela laget går på, riktigt roligt är detdär man kan lära sig självförsvar, boxas men vi är där framför allt för att bli starkare.

idag så har jag också varit i skolan ochbörjade kl kvart i 10 vilket jag gör varenda fredag med hemkunskap och idag var det rotfruktsgrateng, MUMS. NOOOOTT. Det var jätte äckligt, sen så hade vi matte och sen SO. Sen efter skolan så stack emma till mig också spela vi ett jätte roligt pang pang spel. nu gick hon nyss hem för hon skulle packa till sm imorgon, lycka till där. Och sen imorgon ska faktiskt jag också iväg till någon håla där wilmas farmor och farfar har en stuga, så där ska jag tillbringa min lördag med wilmis danne och henne farmor och farfar , YEEEEYYY.
Detta  var allt jag hade att säga nu /// kram m 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0