i may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday.

hej hej!
idag så vakna jag upp med wilma brevid mig. Vid 10 var hon tvungen att gå för hon var ju tvungen att gå ut med marley. Så jag tog det lite lugnt och sen vid 3 så skulle jag ta bussen för jag skulle till sjukgymnasten men den kom ju aldrig så jag vänta i en evighet på bussen. Sen när jag väll kom till stan så träffade jag nora där och sen gick vi upp till sjukgymnasten och gjorde oss snäppet biffigare.  Efter det så tog jag bussen hem men kände mig inte sådär jätte bra så jag skippade träningen. Nu så ska jag bara ta det lugnt och i morgon så ska jag kanske ut med mina underbara kompisar och käka lite lunch.  /Μ ♥

lite fula bilder men saknar detta underbara långa hår jag hade tills en kossa till frisör klippte av det..!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0